Takahashi Hiroshi, screenwriter on the Ring and Don't Look Up, directs this horror film depicting a spiritual experiment involving people who are drawn to death.
Ever since she vanished mysteriously when she was a child, Yukiko (Kan Hanae) has been gripped by an odd sense of feeling out of place. In order to find out the true nature of this odd feeling, she participates in a gathering of men and women called "Those who have touched the other side". Locked in a strange facility devoid of any digital technology with directional microphones placed here and there, the men and women eventually descend into a world of madness.