A romantic comedy based on the eponymous novel by Ito Takami, winner of the most prestigious award for Japanese literature, the Akutagawa Prize. Director Iwata Yuki is an up-and-coming female filmmaker who is also active as an illustrator. Katayama Teruhiko (Yamada Takayuki) falls over and bangs his head at a skate rink, and for some reason only loses his memories pertaining to his love life. When he finds an engagement ring in his briefcase, he realizes that he must be in love with someone. However, three completely different women emerge who seem to be Katayama's girlfriends, which forces him to wrack his brain to figure out which one of them is his true love.