A drama from experienced music video director Kakimoto Kensaku, shot entirely on location in Paris. Co-written and co-directed with musician Hanno Yoshihiro, it captures the elusive zeitgeist of our times through a depiction of several days in the life of a desolate young man in a foreign country. Aimless photographer Kazuya (Kubozuka Yosuke) attempts suicide while visiting Paris, but fails. He goes to see his half-brother Satoshi who lives in Paris, but only finds his two roommates.