The eighth film in the second season of the "Seishun H" series, in which up-and-coming filmmakers exhibit their originality through themes of youth and sex. Director Terauchi Kotaro has made films in a variety of genres including horror and parody, and has drawn attention for his exceptional talent. After the sudden death of his father, Keisuke (Matsushita Koji) and his older brother take over the management of their family's factory. However, the economy is in a slump and the future of their business is in doubt. Keisuke attempts to overcome this worrying situation with his naturally positive outlook and extraordinarily voracious sex drive.