A documentary that follows the activities of international ballet dancer Shutou Yasuyuki in 2010. He began learning ballet when he was nine, and at the tender age of fifteen he joined the prestigious Tokyo Ballet, where he honed his talent. Today he is in constant demand from choreographers all over the world, who ask for him by name. What exactly is Shutou's appeal? This film attempts to discover the true nature of this mysterious artist through a blend of performance footage from "Kuhaku ni Ochita Otoko" (A Man Fallen Into a Void), "Apocrifu" and more, rare rehearsal footage, and testimony from dancers and choreographers who know him.