A music documentary following how veteran rock musicians live in different parts of Japan. The film interviews Shibayama Toshiyuki (vocalist) and Sakata Shinichi (drummer) of SUNHOUSE, the legendary rock band who are still performing in Hakata, where "mentai rock" was started and at one time influenced music fans and other musicians across Japan. Each musician talks about his own unique musical life or philosophy. The work delves deep into the history and foundation of Japanese rock music.