A documentary road movie following Hakata-based artist/musician Yamabe Zenjiro for the 3 years leading up to his 60th birthday. The film gets a close look at the hidden side of Yamabe, who has continued his robust activities despite the severe injuries he bears from an 6600 volt accidental electrocution.