Dyslexia is a learning disability that causes significant difficulties in reading and writing, even for people without intellectual or sensory problems. This documentary follows Hiroko Sunanaga, an ordinary woman afflicted with this handicap that is not widely understood in Japan. She is called "Binchan" by those who know her, and nothing about her appearance suggests she has a disability. However, it has adversely affected her school exams and attempts to find work, and she has had to live with the hardships it brings. Through observing her positive attitude despite her situation, this documentary delves into the problems facing people with developmental disabilities.