The feature-length debut of Naito Eisuke, an up-and-coming director born in 1982 who is attracting attention in the independent film world. The film takes its inspiration from an actual incident that occurred in 2009, in which a group of junior high school students formed a club to make their pregnant teacher suffer a miscarriage and set about perpetrating a series of malevolent acts against her.
Junior high schooler Mizuki (Kobayashi Kaori) harbors malicious feelings toward adults. When she learns that her homeroom teacher Sawako (Miyata Aki) is pregnant, she and her friends form a "Let's Make the Teacher Have a Miscarriage" club and carry out a campaign of insidious and vicious pranks against her.