An installment from program B of an omnibus about mysterious creatures made as part of the first film project by Polar Circle, a collective founded by director Kageyama Shu who has gathered together an eclectic range of unique filmmakers. This unusual thriller is directed by Takeba Risa, a promising newcomer whose work has been nominated for an award at an international film festival. Alien Robin struggles with loneliness on Earth. Working as a private detective, he receives a request one day to track down a murderer. As he investigates, he realizes that the criminal is a man who comes from the same planet.