Second adult film depicting the fateful fight of a heroine with the unusual name of Female Convict Scorpion. Based on Shinohara Toru's comic "Female Convict Scorpion," which was turned into a hit movie in the 1970s starring Kaji Meiko.
Matsushima Nami (Aoi Tsukasa) is female convict #701, and has escaped from jail to exact revenge against a man who had toyed with her. Ascertaining the situation, the government's upper echelons take illegal measures and send a sniper to execute Nami. Nami is cornered, but a man named Murao (Kawase Yota) takes her into hiding.