Documentary about residents of a shopping district in Okinawa Prefecture's Naha City. Records the volunteers who strive to revitalize the market with "music" as their keyword. Feature film directorial debut for Nitta Yoshitaka.
At a time when the hollowing out of cities is being decried, there are people who are trying to restore urban vitality through music. At the Sakae-machi market in Okinawa Prefecture's Naha City, volunteers aim to revitalize the shopping area through their music. The market gradually comes to life with events like the Sakae-machi Market Night Stall Festival.