One of five films to emerge from the first year of the Cinema Impact hands-on filmmaking course produced by director Yamamoto Masashi, featuring the participation of thirteen up-and-coming directors. Yamamoto himself helms this depiction of fifty years of sex and violence among a group of nine people living in close quarters.
Three groups arrive at a warehouse-like space in Tokyo seeking food and water on April 19th 2012, in the wake of a disaster. They eventually find themselves trapped inside together and are increasingly tormented by their hunger and libidos until the eldest of them, Suzuki (Imaoka Shinji), begins a bizarre form of recycling.