Film in the third group of works from the hands-on filmmaking academy Cinema Impact, which made a stir with the participation of numerous up-and-coming directors. A medium in Shinjuku's Korea Town serves as a vehicle for exploring the wounded souls deep within people's psyche. Screenplay and direction by Cinema Impact head Yamamoto Masashi.
Shinjuku Korea Town medium Minjon (Hyonri) delivers messages from water and greenery. Minjon shares the "voice of water" with the people who visit her bearing various hardships.