Sequel depicting the innocent love of boy and girl high school students who are into S&M, based on the popular manga. Directed by school drama maestro Shimizu Atsushi, who also handled the first installation.
Nana (Aono Miku), a model student who serves as student council vice chair, and run-of-the-mill virginal high schooler Kaoru (Tochihara Rakuto) are childhood friends. They embark on regular S&M play dates in secret as a stress release for Nana. For spring break, Nana goes on a school trip to a power spot in Nagano planned by the student council. Kaoru joins her, and a change occurs in their feelings.