The film version of the 'Boys' love' comic (a genre followed particularly by female readers) by Fujiyama Hyota. Young handsome actors co-star in this bittersweet love story between young men. This is the third 'Boys' love' film that Kaneda Satoshi directed. A freelance writer Tozaki (Tochihara Rakuto) is on his business trip to conduct an interview, when he happens to see his first love from his high school days, Kurata (Takahashi Yuta). They renew their acquaintance, and Kurata brings out Tozaki's feeling to him at that time. Tozaki feels embarrassed but he agrees to spend a night with Kurata. Since then Kurata begins to ask Tozaki out repeatedly...