A slightly erotic love comedy film adaptation of a comic book series by Hatsuki Kyo. It stars Miyauchi Tomomi, the first Miss Champion and a member of the third generation Minisuka Police (Mini-skirt Police). Do not miss Miyauchi's first ever nude scene, as well as the sexy scenes of Yabuki Charlotte, an idol known for her armpit hair, who makes her film debut with this work. Hoshikawa Sachi (Miyauchi Tomomi), a teacher who is afraid of men and still a virgin, and Aoi Makino (Yabuki Charlotte), an extremely flirty high school girl, are struck by lightening and exchange personalities.