The fifth entry in the "Love Stories" series, in which six directors explore various romantic possibilities. Farmer's wife:35 years old, her skirt flutters in the wind director Kaneda Satoshi and star Kamon Yoko join forces once again. It delicately depicts the anguish of a married woman at the mercy of two men who are direct opposites.
In order to repay the debts of her beloved husband, Mariko (Kamon) requests a loan from her former classmate Anzai (Kawai Ryunosuke) who has become a successful entrepreneur. In return, she agrees to live with him for three months. She learns of his loneliness, and her attraction to him grows.