Film adaptation of long-time best selling boys' love novel by Akizuki Ko. The popular good-looking youths from the musical "The Prince of Tennis" give powerful performances in a violent bedroom scene. Also a must-see for the pop-style direction, and the genuine performances of classical music. Yuki (Takasaki Shota) is the concertmaster at an amateur orchestra, where the elite conductor Kei (Arai Yusuke) gets appointed. Yuki rebels against his arrogant attitude and decides to leave the orchestra, but Kei takes bold steps to stop him.