Feature-length anime by IRH Press. Following on the tails of Final Judgement(live action), this second film prophesizing the near future depicts Japan in the 2020s tormented by invasions from other countries. Delivers a majestic sci-fi action story, with overall production handled by Okawa Ryuho, chairman of the religious corporation Happy Science.
In the year 202X, a powerful military empire emerges in East Asia after a coup. The United Nations is unable to stop their rampage, and the only resistance comes from a secret international organization, to which the Japanese psychic Sho (voice: Koyasu Takehito) belongs.