Science fiction animation produced by the religious organization Happy Science. Depicts the mysteries of outer space, the Earth in danger, and alien abduction. Directed by Imakake Isamu of The Mystical Laws.
A strange rumor spreads at the preparatory boarding school NAZCA Academy. If students visit a "certain place," their intelligence suddenly soars exponentially. Ray (voice: Osaka Ryota) and four other students at the Academy find out that the phenomenon is in fact an alien conspiracy and set out to reveal the truth.