Film adaptation of the story by the same title, depicting an unusual summer shared by father and son. The father is played by AKIRA, who garnered attention in his first starring role in Sono‘s {Be Sure to Share}.
Okita Yamato (AKIRA), who works at a host club in Shinjuku, gets a surprise visit from Susumu (Hayashi Ryoi), his son from a relationship that ended over a decade ago. Yamato has no choice but to live with Susumu, and turns over a new leaf as a delivery driver. The two restore their bonds as father and son, amidst turmoil at home and work.