Feature film adaptation of the TV anime based on the popular comic that has sold over 9 million copies. Depicts a high school student who is the son of Satan, but follows in the footsteps of his adoptive father to become an exorcist, and overcomes difficulties to combat demons.
True Cross Academy town was all revved up for a festival. The exorcists throw themselves into refurbishing the barriers, while high schooler exorcist Okumura Rin (voice: Okamoto Nobuhiko) confronts the phantom train. While on his mission, Rin encounters a little demon in the form of a boy.