An entry in the third "Love & Eros CINEMA COLLECTION 2nd" film series "Winter", featuring works with themes of love and lust. It depicts a romance between a housewife who was once a heroine in a superhero team television series, and a man who played her red-costumed teammate.
Sakura (Yabe Miho) was once the female star of a television show about a team of superheroes, but retired from acting after its cancelation and got married. One day, she attends a reunion of the show's cast and crew and crosses paths once again with her red-garbed castmate Kotaro, who she had been secretly attracted to.