A heartwarming drama based on Masuda Miri's comic strip series. It offers a warm and tender depiction of the lives of three women in their thirties struggling with their futures, love lives, and more. Director Minorikawa Osamu gained praise for the portrayals of characters in his previous film It's a Beautiful Life - IRODORI -.
Suchan (Shibasaki Kou), Maichan (Maki Yoko), and Sawakosan (Terajima Shinobu) once worked part-time together. Their friendship has remained unchanged for over ten years, but now they are in their thirties, they each harbor anxieties about their lives.