Romance based on a real story about the relationship between a woman who is training to be a clown and a young man who has stopped smiling. Good Morning Show's Shida Mirai gives an authentic performance as the upbeat heroine who believes in the all-mighty power of laughter.
Kanami (Shida) is a newbie clown struggling to make everyone she meets smile, and she falls for Yosuke (Ryusei Ryo), who is on dialysis. Yosuke is charmed by Kanami's constant smile and decides to get married, but his days are numbered.