A horror omnibus in which bizarre phenomena occur in modern-day Tokyo, partially inspired by "The Twilight Zone" television series. Yashiro Minase from the internationally popular cult film THE MACHINE GIRL plays the linking character for four outlandish episodes.
In "Dankon" (bullet hole), two men who have stolen a large sum of money stray into a mysterious room. In "Abura Otoko", a young man (Hamada Suguru) receives a timeworn glass bottle from an elderly female street vendor and becomes targeted by an "oily man." How will these and other uncanny tales unfold?