A film produced as part of the "New Directions in Japanese Cinema" project for 2012 operated by the Agency of Cultural Affairs to promote Japanese film and visual media. It is a drama written and directed by Kikuchi Seiji, an experienced assistant director for numerous filmmakers including Nishikawa Miwa and Izutsu Kazuyuki.
Unable to come to terms with the death of his beloved mother, Kazuki (Iijima Kota) lives an empty life with his father. They receive a letter from Yuka (Tanimura Mitsuki), a young woman who received an organ transplant from Kazuki's mother. Hoping to find a trace of his deceased parent's presence, he begins to try to track down Yuka.