Drama that turns the comic of the same title by popular comic book authors into a live-action film. Depicts the difficulties and struggles of three women living in Tokyo. Director Ooku Akiko of {Tokyo Serendipity} captures the stuff of everyday life from a perspective that is distinctly female. Nozomi (Tanimura Mitsuki), a female college student in the midst of job hunting, has a plodding personality but struggles to keep up with those around her. Meanwhile, ad agency employee Saeko (Yanagi Megumi) throws herself into her work while looking askance at her housemate Kaori (Shuri), who does nothing but play.