An entry from the fifth batch of films by the Momo Matsuri production and screening collective, based on the theme of "tears." Its director is Oguchi Yoko, who drew attention when her Don't Dare to Stop Love was made an official selection of the International Film Festival Rotterdam 2013.
Yamada (Sato Taketo) falls in love in first sight with a girl named Maki (Shimano Hozo) sitting on the side of the road. However, Maki is a rather eccentric individual who acts in accordance with orders picked up by her brain. Paying no heed to the warnings of a friend, the simpleminded Yamada falls deeper in love with Maki.