An entry from the fifth batch of films by the Momo Matsuri production and screening collective, based on the theme of "tears." Its director is talented newcomer Kato Ayaka, whose debut film Suiso(Fish Tank) was selected for competition at the 2012 Pia Film Festival.
Sammy (Komiya Kazuha) attends a preparatory school and is secretly engaging in a relationship with a male teacher. What's more, she has a secret that not even he knows. Her apathetic attitude to relationships with others starts to cause friction with the people around her.