Romantic comedy by director Imaizumi Rikiya, a darling of the independent film scene. Moto Fuyuki in the lead imparts his own distinctive presence, and is also a singer and guitarist.
Writer Takada Norifumi (Moto) is about to turn sixty. He has lived the solitary life of a widower since his beloved wife passed away. One day, he commiserates with Sayo (Komiya Kazuha), a new hostess at a bar that he frequents. While giving her advice about love, he becomes interested in her.