Romantic comedy featuring an array of love affairs involving twelve young men and women, including a two-timing film director, an idol on the verge of marriage, and a guy who is obsessed with idols. Directed by Imaizumi Rikiya, who won the 12th Transilvania International Film Festival's Best Directing Award for I Catch a Terrible Cat.
A guy and girl who are together despite not liking each other, and a couple who mistakenly thinks that love means being hurt by your partner… Twelve youths confused about love contemplate what it means to "properly love someone."