The thirty-first entry in the "Youth H" series, which produces works in a variety of genres from up-and-coming filmmakers that focus on coming-of-age and sexual themes. It represents the feature-length directorial debut of Harada Yuji, a rising talent who has won praise at film festivals at home and abroad.
Sachi (Aita Yoshimi) panics after she suffers a string of misfortunes, such as being cheated on by her boyfriend and nearly getting raped by the owner of the establishment where she works part-time, which drives her to seek refuge in a remote mountain area. There she meets Fujiko (Tokui Yui), a middle-aged stripper who takes to the stage in less than prime physical condition.