One completed film of the 2015 ndjc: Young Filmmaker Development Project, an Agency of Cultural Affairs venture aimed at discovering and cultivating young filmmakers. The film is directed by Sato Takuma whose debut feature Don't Say That Word won both the Cinema Fan Award and the Audience Award at the Pia Film Festival's 2014 PFF Award Competition.
Kiyoshi (Taiga), who works at an apartment management company, one day sees a customer making a complaint to convenience store clerk Makoto (Kishii Yukino). Kiyoshi impulsively serves the customer a flying kick...