A film adaptation of Ayase Maru's novel of the same title, which spins a tale of loss and rebirth. Directed by Nakagawa Ryutaro of Summer Blooms, which won a double award at the 39th Moscow International Film Festival.
Mana (Kishii Yukino), a shy girl, meets Sumire (Hamabe Minami) and they become best friends, but the free-spirited Sumire suddenly disappears while on a trip by herself. Five years have passed when Mana, who is unable to accept the absence of her best friend, receives a video camera from Sumire's ex-boyfriend Tono, which reveals Sumire's secret.