Drama helmed by Nakagawa Ryutaro, whose accolades include the FIPRESCI Award at the 39th Moscow International Film Festival for Summer Blooms. Depicts a 20-year-old girl as she grows up through her relationships with others.
Miyagawa Mio (Matsumoto Honoka) lost her parents when she was young, and she runs a lakeside inn with her grandmother. However, her grandmother's hospitalization forces her to close the inn, and she heads to Tokyo with her hopes pinned on Misawa Kyosuke (Mitsuishi Ken), who was a good friend of her father's. She helps out at the public bath that he runs, and ends up living there.