Short drama produced as a Nihon University College of Art graduation film and screened at the Yubari International Fantastic Film Festival in 2014. Depicts a family's everyday existence and personal relationships from the son's perspective. Director Sakon Keitaro and lead actor Ikematsu Sosuke were classmates at university.
Freelance writer Takashi (Ikematsu) has been working for three years when his mother's injury brings him home after a long absence. He'd thought nothing had changed within his family, but realizes that relationships have subtly shifted with the passage of time.