The directorial debut of Watanabe Daichi, lead vocal for the rock band Kuroneko Chelsea and actor in such films as Oh, My Buddha!. Produced as a graduate thesis for the Tokyo University of Art and Design, the film won Special Mention at the 2014 PFF Awards.
Tanaka (Shibukawa Kiyohiko) works at an auto repair garage. He meets Maeda (Maeda Yuki) and Miki (Konoe Yuki) when they come in for car repairs. Smitten by Miki, Tanaka begins buddying up to Maeda while the couple are held up at the garage.