Drama set in Gunma Prefecture about people trying to turn over a new leaf, with actor Shibukawa Kiyohiko and director Iizuka Ken, who both hail from Gunma.
Enokida Trading Post is a second-hand shop run by Enokida Yojiro (Shibukawa), whose personal mantra is, "Anything but garbage. We take it all." The shop serves as a gathering place for employees and regular customers, who come with troubles in hand. One summer day, part of the shop's sign falls down. Yojiro thinks this is a sign that something spectacular is about to happen, and indeed their problems take on lives of their own from that day onward.