Coming-of-age drama that won the Horipro Entertainment Award at the 2011 Pia Film Festival, the gateway to success for young filmmakers. Director Morioka Ryu is in the spotlight as a film director, as a matter of course, and also as an actor.
High school classmates Shimamura Kazuhide (Shimamura Kazuhide) and Mine Goichi (Mine Goichi), along with Iida (Iida Kaoru), two years their senior, always hang out together. They learn that the object of their affection, Tominaga (Kawai Aoba), is being bothered by a stalker, and take it upon themselves to fend him off.