This coming-of-age drama, the directorial debut of experienced producer Enomoto Norio, depicts the emotional struggle of a student filmmaker whose graduation work goes uncompleted. University student Takahashi (Morioka Ryu) is given the chance to direct his own graduation film. Shooting goes smoothly until lead acress Sugisaki Risa (Okamoto Natsuki) dies in a car accident before the last scene is to be shot, which causes the film to be shelved in an unfinished state. A year after graduating, Takahashi by chance sees a woman on the street who looks exactly like Risa.