Groundbreaking directors Yokohama Satoko, Ishii Gakuryu, Kato Takuto and Moriya Fumio portray the everyday lives of four siblings.
Each of the four siblings in the Kamio family has an emotional deficit. Elder son Hikaru (Mine Goichi) can't find the word for "joy," elder daughter Himiko (Yanagi Elisa) struggles with the absence of "anger," younger son Taiyo (Inowaki Kai) doesn't know how to have "fun," and younger daughter Hanako (Shirata Mihaya) lacks the emotion of "sadness." They each desire the emotion that they lack.