Short film by Yokohama Satoko, the young female director who has garnered attention for films with fresh ideas and humor. The film was initially released online for a limited time, but the huge response lead to theatrical release. A light shines in a small box held by a girl (Tabe Mikako) wearing a blue dress. A man (Uno Shohei) appears out of the blue and rings a bell, and other men gather around. They give into their curiosity and peak in the box, where cinematic time unfolds within the darkness.