Director Yokohama Satoko, who won international praise for her Bare Essence of Life, depicts the emotional adolescence of a young woman in this tale set in her homeground of Aomori Prefecture. Kudoh Youki and Nagase Masatoshi from Jim Jarmusch's Mystery Train play alongside each other once again.
Rinko (Toki), the eldest daughter of an apple-farming family, rebels against her heavy-drinking father Tamao (Nagase) and mother Mayumi (Kudoh) by repeatedly running away from home. One day, she returns home after a prolonged absence to find a photo of her late father and a solitary horse...