One part of UNREQUITED LOVE, an eight episode, romantic omnibus film. A high school girl's crush on a childhood friend is delicately yet humorously depicted by director, Iizuka Ken, a specialist in unique coming-of-age dramas such as "Arakawa Under the Bridge" series.
High school students Nomura (Ito Sairi) and Satake (Nakagawa Taishi) have long been bosom companions. As a child, Nomura was always dotted with scabs so Satake dubbed her "Butatchi". Unbeknownst to Satake, however, Nomura has been harboring feelings for him.