Live-action adaptation of the girl's comic by manga artist Mizuno Minami. Directed by Iizuka Ken of Drops in Your Hand and Laughing Lucky Cats.
Natchan (Sano Reo), Mattsun (Nakagawa Taishi), Tsuyopon (Takasugi Mahiro) and Keichan (Yokohama Ryusei) are inseparable high school buddies despite having completely different personalities and interests. Their good times at school undergo a change when Natchan, a latecomer to love, falls for their classmate Anna (Yoshikawa Ai).