Tale about loss and rebirth from director Nakagawa Ryutaro, who became the youngest director to have his films selected by Tokyo International Film Festival for two consecutive years with August in Tokyo and Tokyo Sunrise. Latest film from "Tokyo New Cinema," which produces prestige films on the global stage.
Hatsumi, 27 years old, has a secret. Three years after her boyfriend died, she recives a letter from him. In the night of summer, she confess her past.