Coming of Age movie about a young man's emotional rebirth of a protagonist burdened by a sense of loss after his friend's death. Direction and script by the cutting-edge Nakagawa Ryutaro, whose film August in Tokyo was selected for the Japanese Cinema Splash section in the 27th Tokyo International Film Festival.
Cross-generational drama about the affections shared by a father and daughter, and brother and sister. Directed by Nakagawa Ryutaro, one of the leading young up-and-coming filmmakers in Japan and an established poet. Screened in Japanese Cinema Splas...