A product of the fourth edition of a popular project that screens short films created from four-day workshops for actors and directors. Director Ando Hiroshi, who has gained a reputation for his works that depict the everyday lives of young people, presents a tale of women in distress over their lack of confidence in their chosen profession.
Miho (Hyunri), who makes a living as an actress, is told by younger thespian Chiharu (Ito Hitomi) that she will quit acting because "there's no point in going on if I've got no talent." Miho is also unsure of her acting ability, and to make matters worse, she is unable to break off her affair with married man Yusuke (Nara Takuya).